1. Ocolul Ciucasului Jul 21, 06:30 PM

Cheia – Mogos – Valea Stanii – Pasul Boncutza – Cimitirul Eroilor din Tabla Butzii – Pasul Boncutza – Vama Buzaului – Dalghiu – Poiana Dalghiului – Saua Teslei – Poiana Teslei – Cabana Babarunca – Pasul Bratocei – Cheia.

Din Pasul Boncutza puteti alege daca veti vizita Cimitirul Eroilor din Tabla Butzii sau sa va continuati drumul catre Vama Buzaului. Dupa Poiana dalghiului continuam drumul in sus catre Poiana Teslei, pina in capatul sau se afla o casa a Ocolului Silvic. De aici urmeaza o prtiune de impins la bicicleta iar traseul este chiar prin stanga casei si daca vom fi atenti vom descoperi un marcaj cu triunghi rosu pe copaci (marcajul nu este pe harta). Sus in coama vom intalni marcajele turistice care vin din Poiana teslei si vom avea de ales daca o vom lua inspre stanga (sud-est) spre Saua Teslei si de aici mai in jos unde vom prinde un drum sau in dreapta (nord-vest) spre frumoasa Poiana a Teslei. Apoi Se coboara catre cabana Babarunca si de aici urcam pana in Pasul Bratocei pt ca la urma sa ramana o frumoasa coborare ce se sfarseste in Cheia. Traseul l-am parcurs in luna iunie 2009 impreuna cu George si Ciprian. Este unul dintre cele mai pitoresti si mai curate trasee dintre traseele pe care eu le-am parcurs.

Preluare Bikemap.net descriere de Teo Paraschiveanu.

Bike route 235357 – powered by Bikemap

Recomandă articolul unui prieten! Tipăreşte pagina